Sondaj

Cat timp ati asteptat in vederea consultatiei, ultima data cand ati fost la medic?

 sub 15 min.
 15-30 min.
 31-45 min.
 45 min-1 ora
 O ora si jumatate
 2 ore sau peste

Psihologia experientei constiente. Despre trezirea interioara si maturizarea psihologica
 

Farmaciile DONA intra pe segmentul de vanzari online

Farmaciile DONA intra pe segmentul de vanzari online

Transport gratuit în toată țara pentru comenzi de minimum 50 de RON, plus un mini aparat de masaj, per comandă, până pe 31 mai

19 Mai 2015

 

Rețeaua de farmacii DONA a lansat magazinul online www.donaonline.ro. Decizia este o continuare firească a proiectului de rebranding demarat în 2014, prin care se urmărește modernizarea imaginii brandului și alinirea la noul slogan – ”o farmacie cum toate ar trebui să fie”. Totodată, proiectul urmărește atragerea unui segment de public interesat de un canal alternativ de comunicare și vânzare.Astfel, magazinul vizează persoane active cu vârsta între 25 și 45 de ani, preocupate de sănătate și prevenție, dar și de aspectul lor și condiția fizică, care își doresc să își folosească la maximum timpul. Investiția în magazinul online se ridică la circa 40.000 de euro.

Inițiativa de lansare pe segmentul de vânzări online va fi dezvoltată în paralel cu planurile de extindere a rețelei de farmacii în toată țara. DONA numără în prezent peste 260 de farmacii. Până la finalul anului 2016, compania vizează atingerea unui număr de 300 de unități. Lanţul de farmacii se situează în top 3 cele mai mari reţele de farmacii din România.

“Nu putem să evoluăm altfel decât urmând îndeaproape nevoile clienților noștri. Așa cum deschidem farmacii în orașe care sunt insuficient deservite, acum era momentul să le răspundem celor care ne-au cerut din ce în ce mai des în ultima perioadă un magazin online, cu acces la produse la doar un click distanță. După luarea deciziei de a investi în această nișă, a urmat desenarea proiectului, care a plecat tot de la nevoile clienților noștri. De aceea am gândit magazinul online astfel încât să fie ușor de navigat, bine structurat și rapid. Astăzi, le putem oferi clienților noștri din online o gamă bogată de produse, prețuri atractive, oferte speciale și promoții. Nu în ultimul rând, clienții noștri se pot bucura de avantajele oferite de cardul de fidelitate DONA și în mediul online”, a declarat Radu Dumitrescu, Director de Marketing Farmaciile DONA.

Pe www.donaonline.ro, cei interesați au acces la un portofoliu de mii de produse care se adresează membrilor întregii familii și include categorii precum:îngrijire pentru mămici și copii, îngrijire personală, frumusețe, suplimente alimentare, aparatură medicală ș.a. Comenzile pot fi plasate rapid, printr-un proces foarte simplu de completare a datelor de identificare și de livrare.

Până pe 31 mai inclusiv, clienții care vor plasa comenzi online în valoare de minimum 50 de RON vor putea beneficia de transport gratuit în întreaga țară, iar fiecare client va primi și câte un mini aparat de masaj.

În ceea ce privește procesul de livrare, acesta se realizează în regim de curierat, în orice localitate din țară.

DONA este una din cele mai mari reţele de farmacii, cu capital integral românesc, având o experienţă de peste 20 de ani pe piaţa locală şi deservind lunar aproximativ 1,6 milioane de pacienţi din toată ţara. Compania are circa 2000 de angajaţi şi numără peste 250 de farmacii.

« inapoi

Articol vizualizat de 3613 cititori


 
 
Reteaua Info-Sanatate
Harta Spitale si Centre Medicale

© Asociatia Info-Sanatate, 2006-2017
    Info-Sanatate este operator de date cu caracter personal nr. 26805