Sondaj

Cat timp ati asteptat in vederea consultatiei, ultima data cand ati fost la medic?

 sub 15 min.
 15-30 min.
 31-45 min.
 45 min-1 ora
 O ora si jumatate
 2 ore sau peste

Psihologia experientei constiente. Despre trezirea interioara si maturizarea psihologica
 

Hai la 1 la masa: Campanie pentru o alimentatie sanatoasa

Hai la 1 la masa: Campanie pentru o alimentatie sanatoasa

Edenred România readuce în atenția opiniei publice importanța obiceiurilor alimentare corecte, printr-o dezbatere organizată cu ocazia Zilei Mondiale a Alimentaţiei, World Food Day.

16 Oct. 2015

 

Edenred, principalul emitent de tichete de masă la nivel mondial și în România, a organizat cu ocazia Zilei Mondiale a Alimentaţiei (16 octombrie) dezbaterea „Educă. Previne. Schimbă” cu scopul de a readuce în atenția opiniei publice importanța obiceiurilor alimentare corecte.

Evenimentul face parte dintr-o serie de activități organizate sub umbrela campaniei pilot "Hai la 1 la masă!", lansată anul acesta, în luna mai, care are ca principal obiectiv încurajarea angajaților români să adopte o alimentație corectă și sănătoasă, începând cu unul dintre cele mai importante obiceiuri alimentare: pauza de prânz la ore fixe și în afara spațiului de lucru.

Dana Sîntejudean,Commercial and Public Affairs Director la compania Edenred: „Ziua Mondială a Alimentaţiei este o ocazie de a ne îndrepta atenția asupra obiceiurilor alimentare sănătoase, care contribuie decisiv la o mai bună calitatea vieții. Alături de reprezentanți ai instituțiilor publice și specialiști în domeniu, dorim săîncurajăm angajații români să adopte obiceiuri alimentare corecte. Deși un prânz complet din punct de vedere nutrițional depășește disponibilitatea financiară a majorității populației active, ne bucurăm să vedem interes crescut în ceea ce privește masa de prânz, așa cum arată impactul proiectului nostru pilot de educare,Hai la 1 la masă!.”

Edenred, care emite de peste 40 de ani tichetele de masă Ticket Restaurant®, este în mod firesc un promotor activ al alimentației sănătoase, derulând programe de cercetare și informare la nivel global. Campania "Hai la 1 la masă!" se bazează pe concluziile studiului Ideal Meal realizat în 2014 pentru Edenred România de către compania de cercetare de piață GfK, privind obiceiurile alimentare ale angajaților români.

Angajații români nu reușesc să adopte un stil de viață sănătos


Cercetarea națională a arătat că aceștia sunt preocupați de o alimentație sănătoasă. Cu toate acestea, ei nu reușesc să adopte un stil de viață sănătos în rutina lor, iar mâncarea de tip fast-food este soluția la care mulți apelează pentru că nu au timp să gătească sau să iasă la masa de prânz. În ceea ce privește prețul mediu perceput ca fiind rezonabil pentru masa de prânz, conform studiului, acesta este de 13 lei într-un fast-food (echivalentul a 1,4 tichete de masă), 17 lei în cazul mâncării livrate (1,8 tichete de masă) și de 27 de lei (2,9 tichete) pentru un prânz la restaurant.

Campania Hai la 1 la masă!" este o necesitate, deoarece s-a constatat faptul că angajații români au o reală problemă în respectarea unui program responsabil în ceea ce privește masa de prânz. Astfel de demersuri trebuie încurajate și susținute, putândreprezenta începutul pentru îmbunătățirea stării de sănătate a populației și pentru prevenția unor afecțiuni cronice precum hipertensiunea, diabetul sau bolile cardiovasculare”,  a declarat Dr. Alin Popescu, medic primar în medicină sportivă, cu multiple preocupări în zona de nutriție și în promovarea unui stil de viață sănătos.

Hai la 1 la masă!

Programul pilot s-a desfășurat în București începând cu luna mai 2015 și a cuprins acțiuni de informare directă, care au vizatangajați și vizitatori din clădiri de birouri, din zone de business,precum și interacțiune în mediul online prin website-ul campaniei, www.haila1lamasa.ro și pagina de Facebook dedicată, unde publicul a primit informații educative și a participat la concursuri speciale. Reprezentanții Edenred au încurajat peste 10.000 de angajați din 3 zone de centre de birouri să aloce timp pentru pauza de prânz.

Despre Edenred

Edenred, compania care a inventat tichetele de masă Ticket Restaurant®, liderul mondial în servicii preplătite adresate companiilor, concepe şi administrează soluţii care îmbunătăţesc eficienţa organizaţiilor și măresc puterea de cumpărare a salariaţilor.
Garantând utilizarea fondurilor alocate strict în scopul căruia le sunt destinate, aceste soluţii permit organizaţiilor să îşi organizeze mai eficient activitatea în sfera:
•    Beneficiilor pentru angajaţi (Ticket Restaurant®, Ticket Alimentación, Ticket CESU, Childcare Vouchers, etc.)
•    Managementului cheltuielilor profesionale (Ticket Car, Ticket Clean Way, Repom, etc.)
•    Programelor de motivare şi recompensare (Ticket Cadou, Card Compliments, TicketKadéos, etc.)

Grupul Edenred susţine şi instituţiile publice în managementul programelor lor sociale.
Listată la bursa NYSE Euronext Paris, Edenred activează în 42 de ţări, având peste 6.000 de angajaţi, aproape 640.000 companii şiorganizaţii client, 1,4 milioane de parteneri afiliaţişi 40 milioane de beneficiari. În 2013, volumul total emis de Edenred a fost de 17,1 miliarde euro, din care aproape 60% a fost generat în ţările în curs de dezvoltare.
« inapoi

Articol vizualizat de 2404 cititori


 
 



© Asociatia Info-Sanatate, 2006-2017
    Info-Sanatate este operator de date cu caracter personal nr. 26805