Boli si tratamente
vezi toata lista

Sondaj

Cat timp ati asteptat in vederea consultatiei, ultima data cand ati fost la medic?

 sub 15 min.
 15-30 min.
 31-45 min.
 45 min-1 ora
 O ora si jumatate
 2 ore sau peste

 

Lantul de Farmacii Dona isi accelereaza extinderea

Lantul de Farmacii Dona isi accelereaza extinderea

Acţionarii Grupului Dona anunţă o schimbare strategică majoră: extinderea printr-un sistem de franciză.

7 Iul. 2016

 

Antreprenori din domeniu sunt invitaţi să se alăture brandului „Farmacia DONA” şi să îl dezvolte împreună, într-un parteneriat real şi echilibrat, în condiţii de păstrare intactă a independenţei fiecărei firme. Partenerilor li se oferă acces la un sistem integrat pe verticală (cu activităţi în achiziţii, distribuţie engros, marketing ş.a.), sub condiţia respectării stricte a regulilor care au stat la baza dezvoltării şi succesului brandului „Farmacia DONA”  de până acum.

Primele patru farmacii francizate se redeschid oficial zilele acestea, în urma finalizării cu succes a procesului de rebranding, după cum urmează:

- Farmacia Crisen SRL: Bucureşti, Șos. Pipera nr. 31-33, bl. IVB, sector 1
- Farmacia Crisen SRL: Bucureşti, Str. Nicolae Caramfil nr. 40, bl. 10B, sector 1
- Farmacia 2N SRL: Alexandria, Str. Mihăiţă Filipescu nr. 1
- Farmacia Caritas SRL: Roşiorii de Vede, Str. Rahovei, bl. L2

Următoarele patru farmacii partenere se află în diverse stadii ale procesului de implementare a sistemului de franciză:

- Farmacia Crisen SRL: Bucureşti, Str. Sf. Elefterie nr. 47-49, sector 5
- Farmacia Crisen SRL: Bucureşti, Calea Floreasca nr. 111-113, sector 1
- Farmacia Relevia SRL: București, Șos. Iancului nr. 13
- Farmacia GedaFarm SRL: Alexandria, Str. Libertăţii, bl. K1

Până la finalul anului 2016 se estimează francizarea a încă 20 de farmacii, procesul realizându-se în anii următori într-un ritm accelerat.

„Oferta brandului „Farmacia DONA” se adresează profesioniștilor în sănătate și antreprenorilor români care doresc pentru pacienții lor un nivel îmbunătățit al serviciului farmaceutic, rezultate mai bune în ceea ce privește indicatorii financiari și rezistență sporită la intemperiile industriei. Sistemul de franciză pe care îl oferim este mult mai mult decât un simplu contract de vânzare-cumpărare de marfă în grup sau unul de consultanţă în afaceri, păstrând intact spiritul antreprenorial, pe care noi îl considerăm esenţial pentru succesul în această piaţă”, a declarat Eugen Banciu, Președintele Grupului DONA.

Partenerii care aleg să-și desfășoare activitatea sub brandul „Farmacia DONA” primesc acces la un set de instrumente esențiale pentru dezvoltare, acumulate în mulți ani de experiență şi încercări: apartenenţa la un brand mediatizat constant, capabil să crească real traficul de pacienţi în farmacie, proceduri de lucru eficiente şi automatizate, programe de evaluare şi dezvoltare continuă pentru farmaciști şi asistenţi, condiții comerciale avantajoase, activităţi de marketing şi merchandising negociate profesionist cu producătorii de medicamente şi suplimente alimentare, suport pentru eficientizarea activităţii și consultanță de management.

De asemenea, farmaciile partenere pot implementa designul modern specific brandului „Farmacia DONA”, gândit special de o echipă de experți în arhitectura de retail pentru a asigura o atmosferă cât mai plăcută și confortabilă pentru pacienți, cu spații și fluxuri menite să favorizeze interacțiunea acestora cu farmaciștii. „Am convingerea că un element definitoriu, care atrage și convinge, este brandul „Farmacia DONA”, șlefuit în timp cu grijă și migală. „Farmacia DONA” înseamnă profesionalism, seriozitate, preocupare pentru calitatea serviciilor, grijă și empatie față de pacienți.

Este un bun de valoare, evaluat la peste 40 de milioane de lei, pe care îl încredințăm şi partenerilor noștri, cu condiția respectării întru totul a valorilor care îl definesc și îl diferențiază. Urmărim să atragem parteneri cu principii comune, interesaţi să se dezvolte şi alături de care să construim o reţea de servicii farmaceutice tot mai accesibile pacienţilor, la cel mai înalt nivel de calitate. Putem reuși pe termen lung doar împreună!”, a punctat Eugen Banciu.

„Prin parteneriatele pe care le dezvoltăm, vom creşte disponibilitatea serviciilor DONA, care vor fi de acelaşi nivel în toate farmaciile sub acest brand, indiferent de firma care administrează respectiva unitate. Clienții ne vor găsi mai aproape de casa lor sau de locul de muncă, având astfel acces mai uşor la o gamă extinsă de produse destinate sănătăţii şi sfaturi profesioniste. Sperăm ca până la finalul anului numărul clienţilor care calcă pragul Farmaciilor DONA în fiecare lună să fie mai mare de 2,5 milioane”, completează Preşedintele Grupului DONA.

„Deşi suntem foarte mândri de tot ce am realizat până acum prin forţe proprii, cu şapte unităţi farmaceutice foarte apreciate de pacienţii noştri şi stabile din punct de vedere financiar, am considerat că un parteneriat cu un grup de profesionişti cu multă experienţă şi pricepere, aşa cum sunt cei de la DONA, ne-ar ajuta să facem saltul la un nivel superior. Practic, avem şansa să ne dezvoltăm similar unui lanţ de farmacii puternic și să oferim pacienților noștri servicii farmaceutice mult îmbunătățite, fără a renunţa însă la independenţa noastră. Ne-am bucurat să regăsim în echipa DONA multă deschidere, seriozitate şi dorinţa de a face lucrurile aşa cum trebuie. Relaţia noastră este bazată pe încredere şi respect reciproc şi avem toată convingerea că împreună vom avea succes.”, a declarat doamna Farmacist Luiza Negreanu, proprietara primelor farmacii partenere, integrate recent.

Pentru intrarea în sistemul de francizare „Farmacia DONA” poate candida oricare deținător de licențe de farmacie din România, cu experienţă şi seriozitate în domeniul retailului farmaceutic. Selecția se face în funcție de potențial și de interesul real de dezvoltare. Investiția financiară inițială variază între 20.000 și 50.000 de euro, în funcție de dimensiunea farmaciei şi a nevoilor de implementare.  

Rezultate performante în primele 6 luni

Grupul de firme DONA a obținut în perioada ianuarie-iunie o cifră de afaceri de 471 milioane de lei, cu 11,5% mai mare față de semestrul anterior. Pentru anul 2016, cifra de afaceri vizată de Grupul DONA este  de peste 1 miliard de lei.

Un nou depozit urmează să fie inaugurat la finalul anului

Noul depozit de produse farmaceutice va fructifica pe deplin expertiza de top în distribuţie farmaceutică, existentă în Grupul DONA. Investiţia totală se ridică la suma de cca. 4 milioane de euro. Situat în localitatea Chitila, cu o suprafaţă totală de peste 7000 mp destinaţi atât spaţiului de depozitare, cât şi birourilor, noul depozit va fi complet automatizat la standarde europene şi va asigura întreaga activitate de logistică a Grupului.

« inapoi

Articol vizualizat de 606 cititori

MESAJ DE INTERES PUBLIC

 
 
Reteaua Info-Sanatate
Harta Spitale si Centre Medicale
Recomandare video
Dosarul Electronic de Sanatate al Pacientului   Dosarul Electronic de Sanatate al Pacientului

Prezentare pentru medici despre dosarul electronic de sanatate al pacientului.

vezi toate video »


© Reteaua Info-Sanatate, 2008-2017
    Info-Sanatate este operator de date cu caracter personal nr. 26805

   
Adnet