Boli si tratamente
vezi toata lista

Sondaj

Cat timp ati asteptat in vederea consultatiei, ultima data cand ati fost la medic?

 sub 15 min.
 15-30 min.
 31-45 min.
 45 min-1 ora
 O ora si jumatate
 2 ore sau peste

 


Creştere de 43% pentru Secom în primul trimestru al anului 2010!

Primul trimestru al anului 2010 a însemnat pentru Secom o creştere a cifrei de afaceri cu 43%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, până la 3,657 milioane RON.

Info-Sanatate.ro

 

Astfel, rezultatele din primele luni ale anului confirmă repoziţionarea Secom ca importator al unei game complexe de produse naturiste pentru piaţa românească şi aduce compania cu un pas mai aproape de obiectivele propuse: dublarea cotei de piaţă şi a numărului de clienţi.

Afacerile noastre continuă să se consolideze într-un mediu operaţional dificil, iar performanţele obţinute sunt în linie cu aşteptările noastre. În condiţiile unei pieţe în scădere – mă refer la numărul de unităţi vândute - Secom a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri cu 75% in 2009 fata de 2008. Pentru noi este un semn că oamenii încep să selecteze mai atent produsele naturiste achiziţionate, să caute produse originale şi care au concentraţii optime de ingrediente active şi să nu se mai mulţumească cu surogate sau imitaţii.” declară Andrei Costea, Managing Partner Secom.

Şi asta ne aduce o satisfacţie imensă, ne arată că efortul susţinut, depus în anul 2009 nu a fost zadarnic. În 2009 am avut foarte multe acţiuni de educare a pieţei, prin care ne-am propus să ajutăm un număr cât mai mare de clienţi să selecteze produsele naturiste pe baza unor parametrii simpli – originalitatea produselor, concentraţia de ingrediente active, materia prima folosita pentru fabricarea acestora, numărul de capsule din flacon. Am investit foarte mult în acţiuni de comunicare şi promovare, iar rezultatele au început să apară.” a continuat Andrei Costea.

“Suntem  mulţumiţi de evoluţia companiei în primul trimestru al anului 2010.
 Am reuşit să creştem volumul vânzărilor pe cele mai importante  segmente"
:
- vitamine şi minerale – produsul nostru Alive!(fără fier) a înregistrat o creştere de 50%
- produsele pentru copii (Aller Care, Cod Liver Oil, Colostru cu Probiotice, First Defense, MultiVitamin & Mineral, Pure DHA, Baby’s Jarro-Dophilus+FOS) au înregistrat creşteri cuprinse, între 138% şi 1000%
- produsul pentru imunitate SystemWell a înregistrat o creştere de 126%
- sistemul osteo–articular  (MSM, Glucosamine Chondroitin Hyaluronic Acid) –creştere cu 50%
- produsele destinate detoxifierii (TotalCleanse Colon, TotalCleanse Kidneys, TotalCleanse Liver) - creştere cu 25%

Inteţionăm ca până la finalul anului să desfăşurăm o amplă campanie de educare în toată ţara, astfel încât să ajungem la un număr cât mai mare de clienţi.”

“Secom este în plină dezvoltare şi creştere a activităţii - de la începutul anului am angajat 10 noi reprezentanţi medicali şi am înfiinţat un nou departament de marketing şi comunicare.” a încheiat Andrei Costea.

Despre Secom:
Secom este una dintre primele companii de profil de pe piaţa din România. Înfiinţată în anul 1991, Secom a trecut pas cu pas prin toate etapele de dezvoltare, ajungând în prezent să importe, în exclusivitate, 105 produse, care acoperă o gamă variată de afecţiuni. Cele mai reprezentative brand-uri din portofoliul Secom sunt: NATURE’S WAY®, JARROW FORMULAS®, SOLARAY®, CHILDLIFE ESSENTIALS®.

Produsele Secom sunt 100% naturale şi se bazează pe concentraţii optime de ingrediente active.

 

« inapoi

Articol vizualizat de 5149 cititori

MESAJ DE INTERES PUBLIC

 
 
Reteaua Info-Sanatate
Harta Spitale si Centre Medicale
Recomandare video
Dosarul Electronic de Sanatate al Pacientului   Dosarul Electronic de Sanatate al Pacientului

Prezentare pentru medici despre dosarul electronic de sanatate al pacientului.

vezi toate video »


© Reteaua Info-Sanatate, 2008-2017
    Info-Sanatate este operator de date cu caracter personal nr. 26805

   
Adnet