Sondaj

Cat timp ati asteptat in vederea consultatiei, ultima data cand ati fost la medic?

 sub 15 min.
 15-30 min.
 31-45 min.
 45 min-1 ora
 O ora si jumatate
 2 ore sau peste

Psihologia experientei constiente. Despre trezirea interioara si maturizarea psihologica
 

Campania Alergino continuă!

Campania Alergino continuă!

Copiii lasă atracţiile din parcuri pentru a se amuza cu clovnul Alergino şi asistenta sa, Clara.

 

De mai bine de două săptămâni, parcurile şi zonele intens circulate din marile oraşe ale ţării au devenit terenuri de joacă pentru copiii de toate vârstele. Maeştrii jocului, clovnul Alergino şi asistenta Clara, au captat atenţia micuţilor, antrenându-i în jocuri educative şi amuzante. Părinţii au primit cu entuziasm activitatea celor două personaje, considerând că este un mod inedit pentru micuţi de a-şi dezvolta abilităţile sociale şi ludice.
 
“Nu am mai văzut-o pe fetiţa mea atât de implicată în joacă. Întâlnirea cu un clovn în mijlocul oraşului este un lucru deosebit pentru orice copil”, a declarat o mămică.

Cursurile de joacă ale lui Alergino continuă şi în luna august. În acest sfârşit de săptămână îi puteţi găsi pe cei doi în Braşov, Cluj, Constanţa şi Bucureşti.

Campania Alergino a fost iniţiată în scopul informării şi sensibilizării cu privire la alergii. Conform unor studii ARIA din anul 2008, 25% dintre europeni suferă de alergie.

Claritine şi-a dovedit eficienţa în tratarea alergiilor, cu precădere în cazul rinitei alergice, a conjunctivitei alergice, a urticariei şi a altor dermatoze alergice. Lansat în Belgia în 1988, devine OTC în 2006, iar trei ani mai târziu este declarat cel mai bine vândut OTC de pe piaţa de antialergice.

Claritine este cel mai cunoscut produs al companiei MSD, unul dintre liderii mondiali în domeniul îngrijirii medicale.

« inapoi

Articol vizualizat de 2987 cititori


 
 
Reteaua Info-Sanatate
Harta Spitale si Centre Medicale

© Asociatia Info-Sanatate, 2006-2017
    Info-Sanatate este operator de date cu caracter personal nr. 26805