Boli si tratamente
vezi toata lista

Sondaj

Cat timp ati asteptat in vederea consultatiei, ultima data cand ati fost la medic?

 sub 15 min.
 15-30 min.
 31-45 min.
 45 min-1 ora
 O ora si jumatate
 2 ore sau peste

 

Campania “Şansă la viaţă, şansă la noi amintiri” a ajuns la a treia ediţie

Campania “Şansă la viaţă, şansă la noi amintiri” a ajuns la a treia ediţie

Site-ul campaniei oferă informaţii detaliate despre prematuritate şi complicaţiile ei, precum şi date privind desfăşurarea campaniei “Şansă la viaţă, şansă la noi amintiri”.

 

Mai multe vedete au vorbit despre visurile pe care le aveau în copilărie şi care s-au transformat în viaţa pe care ei o consideră un dar preţios şi îi încurajează pe copii să viseze, iar pe cei mari să le ofere micuţilor “şansa la noi amintiri”.

Aceste declaraţii ale unor personalităţi precum Andreea Răducan, Alina Sorescu, Călin Goia, George Ivaşcu, Medeea Marinescu şi Monica Davidescu pot fi citite pe site-ul campaniei, www.sansalaviata.ro.

De asemenea, portalul conţine informaţii cu privire la modalităţile de ajutorare a copiiilor prematuri.

Despre campania “Şansă la viaţă, şansă la noi amintiri”

Ediţia din 2008 a campaniei “Şansă la viaţă, şansă la noi amintiri” a contribuit la dotarea celui de-al doilea bloc operator la Institutul de Boli Cardiovasculare şi Transplant din Târgu-Mureş (IBCvT) şi la specializarea în cardiologie intervenţională, în Elveţia, a unui medic de la IBCvT. Valoarea totală a fondurilor donate în cadrul campaniei a depăşit 1,2 milioane de lei.

Ediţia din 2009 a urmărit sprijinirea înfiinţării celei de-a doua secţii de chirurgie cardio-vasculară pediatrică din ţară, în cadrul Spitalului de Urgenţă pentru Copii „Marie S. Curie” din Bucureşti. Valoarea donaţiei în cadrul campaniei a fost de 1,2 milioane de lei, sumă folosită pentru achiziţionarea de echipamente de chirurgie cardio-vasculară şi anestezie-terapie intensivă.

Prematuritatea în România

În România, în fiecare an, se înregistrează peste 20.000 de copii născuţi prematur şi nou-născuţi cu greutate mică la naştere. Prematuritatea şi complicaţiile sale sunt responsabile de mai mult de jumătate dintre decesele neonatale, reprezentând una dintre principalele cauze de mortalitate neonatală din ţara noastră.

Cea mai frecventă cauză de mortalitate determinată de prematuritate este sindromul de detresă respiratorie (RDS). Acesta impune folosirea unui sistem de ventilaţie artificială. Unul dintre cele mai avansate sisteme de ventilare este cel de înaltă frecvenţă, care ajută copiii născuţi prematur să supravieţuiască şi, în plus, reduce aparţia handicapurilor psiho-motorii asociate cu prematuritatea.

Ventilaţia cu frecvenţă înaltă foloseşte frecvenţe respiratorii care depăşesc frecvenţa respiratorie normală şi se adresează în special prematurilor născuţi înainte de 32 de săptămâni. În 2009, în Romania s-au înregistrat 2.576 de copii care au avut la naştere o vârstă de gestaţie mai mică de 32 de săptămâni (1% din totalul nou-născuţilor vii).

Ventilaţia de înaltă frecvenţă ajută la reducerea complicaţiilor şi creşte rata de supravieţuire. În acest moment, nici o maternitate din ţară nu are în dotare un astfel de echipament.

Despre Procter&Gamble

Procter&Gamble se implică activ în viaţa comunităţilor din România, prin intermediul investiţiilor economice în fabricile din Timişoara şi Urlaţi, precum şi de la Centrul Regional de Servicii de la Bucureşti. P&G s-a implicat în programele social-educaţionale “Învaţă să schimbi lumea!”, “Raising stars”, programe educative pentru maternităţi şi şcoli şi a făcut donaţii pentru diferite cauze sociale.

Produsele Procter&Gamble participante la ediţia din 2010 a campaniei sunt: Ariel, Bonux, Tide, Lenor, Mr Proper, Fairy, Wash&Go, Head&Shoulders, Pantene, Pampers, Always şi Blend-a-Med. Toate produsele participante vor fi marcate corespunzător în magazine cu însemnele campaniei. Parte din încasările obţinute prin vânzarea acestor mărci în perioada campaniei vor fi alocate achiziţionării de sisteme de ventilaţie cu frecvenţă înaltă oscilatorie.

P&G este prezent pe piaţa românească de peste 15 ani. Produsele companiei sunt prezente în viaţa consumatorilor din întreaga lume, fiind folosite zilnic de patru miliarde de ori. Compania deţine unul dintre cele mai puternice portofolii de mărci, cum ar fi: Pampers, Tide, Ariel, Always, Whisper, Pantene, Mach3, Bounty, Dawn, Gain, Pringles, Charmin, Downy, Lenor etc. P&G are mai mult de 127.000 de angajaţi, care lucrează în peste 80 de ţări.
« inapoi

Articol vizualizat de 4938 cititori

MESAJ DE INTERES PUBLIC

 
 
Reteaua Info-Sanatate
Harta Spitale si Centre Medicale
Recomandare video
Dosarul Electronic de Sanatate al Pacientului   Dosarul Electronic de Sanatate al Pacientului

Prezentare pentru medici despre dosarul electronic de sanatate al pacientului.

vezi toate video »


© Reteaua Info-Sanatate, 2008-2017
    Info-Sanatate este operator de date cu caracter personal nr. 26805

   
Adnet